Spalį, minint Disleksijos pažinimo mėnesį, mokykloje vyko logopedės organizuotos prevencinės veiklos, skirtos anksti atpažinti ir padėti įveikti skaitymo bei rašymo sunkumus. Priešmokyklinukai dalyvavo veiklose, kurios lavino jų pojūčius ir taktilinius gebėjimus – vaikai tyrinėjo įvairias medžiagas, lietė paviršius, atpažino raides, simbolius, žaidė sensorinius žaidimus. Tokios patirtys padeda stiprinti smulkiąją motoriką, dėmesį ir kalbinį suvokimą – gebėjimus, kurie svarbūs mokantis skaityti.
Pradinių klasių mokiniai dalyvavo veiklose, skirtose fonologinio suvokimo gebėjimų ugdymui – jie atliko garsų atpažinimo, rimavimo ir skiemenavimo užduotis.
Antroje klasėje vyko integruotas užsiėmimas su logopede ir pradinių klasių mokytoja. Užsiėmimo metu mokiniai sužinojo, kas yra disleksija bei aptarė, kaip svarbu padėti vieni kitiems, būti kantriems, palaikyti ir pastebėti stipriąsias kiekvieno vaiko puses.
Šios veiklos padėjo mokiniams lavinti kalbinius ir jutiminius gebėjimus bei ugdyti empatiją, supratimą ir pagarbą kiekvieno vaiko individualumui.







