Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams kalbos ir komunikacijos ugdymas yra neatsiejama visapusiško raidos proceso dalis. Vienas iš tokių būdų – integruoti logopediniai užsiėmimai sensoriniame kambaryje. Logopedė parengė veiklas, kurios sujungia kalbos lavinimo tikslus su pojūčių patyrimu. Vaikai lietė įvairius paviršius, medžiagas, apibūdino jų savybes, stebėjo šviesų, burbulų, spalvų pokyčius ir įvardijo formas, spalvas, judėjimo kryptį.
Mažieji mokinukai atliko kvėpavimo ir artikuliacinę mankštą naudojant plunksneles, smagius paveikslėlius su mėgstamais personažais. Užsiėmimo metu vaikai taip pat vaikščiojo lytėjimo taku, sudarytu iš skirtingų paviršių. Dar viena smagi patirtis – kvapų terapija. Vaikai uostė įvairius natūralius kvapus (mėtą, apelsiną, levandą) ir stengėsi juos atpažinti, apibūdinti, pasakyti, su kuo jie jiems asocijuojasi. Kvapai padėjo ne tik lavinti kalbą, bet ir skatino emocinį atsipalaidavimą.