Nepaprastai graži ir turtinga žiemiška gamta pateikia nepakartojamo grožio vaizdą, ragina kaskart išbandyti, atrasti, pažinti, džiaugtis. Tad priešmokyklinio ir ikimokyklinio grupių ugdytiniai visą savaitę tyrinėjo sniego ir ledo savybes, išbandė daugybę veiklų.
• „Linksmieji besmegeniai“
Vaikai pasiruošę visas reikiamas priemones lipdė senius besmegenius. Sumaišė krakmolą su aliejumi, aliejaus pylė tiek, kad masė pasidarytų lipni ir galima būtų iš jos formuoti rutuliukus. Viską sumaišę gavo masę, panašią į sniegą, o toliau vaikai lipdė nuotaikingus bei spalvotus senius besmegenius.
• „Ledai paukšteliams“
Vaikai užšaldė ant siūlo ledo gabaliukus su įvairiomis kruopomis, riešutais, razinomis, uogomis ir kūrė meninę kompoziciją, apliejo ją vandeniu ir tyrinėjo vandens ir ledo savybes skirtingose oro temperatūrose. Pagaminti ledai buvo pakabinti ant medžio ir palikti lesti paukšteliams.
• „Sniego gniūžtės“
Net jei sniego ir nėra, tačiau įvairūs judrūs žaidimai vis tiek gali tapti linksma pramoga. Paprasčiausias žaidimas- „Sniego gniūžtės“. Vaikai glamžė popieriaus lapus, gaminosi „sniegą“, o vėliau sporto salėje rungtyniavo, sportavo, džiaugėsi „dirbtiniu sniegu“.
• „Snaigės“
Vaikai išbandė netradicinį meninės raiškos būdą- piešimas druska. Eksperimentavo kaip vanduo veikia druską. Išsiaiškino, kad liejamas spalvotas vanduo įsigeria į druską, skleisdamas įvairius spalvotus atspalvius.
• „Sniego vulkanas“
Šis eksperimentas skatino vaikų kūrybiškumą, smalsumą, chemijos žinias. Rezultatas: sumaišius sodą su actu įvyksta cheminė reakcija, kurios metu susidaro putos. Vaikai pabandė pridėti indų ploviklio, putos tapo dar tirštesnės ir pakankami stipria srove ištekėjo iš indelių. Vėliau vaikai dažė sniegą teptukais, aptarė, kokias spalvas, formas, figūras nupiešė, pasikartojo spalvų pavadinimus. Šis eksperimentas suteikė vaikams daug džiaugsmo.
Taigi, eksperimentų ir stebėjimų eigoje vaikai pažino sniego ir ledo savybes, patyrė smagių žiemiškų emocijų.
• „Linksmieji besmegeniai“
Vaikai pasiruošę visas reikiamas priemones lipdė senius besmegenius. Sumaišė krakmolą su aliejumi, aliejaus pylė tiek, kad masė pasidarytų lipni ir galima būtų iš jos formuoti rutuliukus. Viską sumaišę gavo masę, panašią į sniegą, o toliau vaikai lipdė nuotaikingus bei spalvotus senius besmegenius.
• „Ledai paukšteliams“
Vaikai užšaldė ant siūlo ledo gabaliukus su įvairiomis kruopomis, riešutais, razinomis, uogomis ir kūrė meninę kompoziciją, apliejo ją vandeniu ir tyrinėjo vandens ir ledo savybes skirtingose oro temperatūrose. Pagaminti ledai buvo pakabinti ant medžio ir palikti lesti paukšteliams.
• „Sniego gniūžtės“
Net jei sniego ir nėra, tačiau įvairūs judrūs žaidimai vis tiek gali tapti linksma pramoga. Paprasčiausias žaidimas- „Sniego gniūžtės“. Vaikai glamžė popieriaus lapus, gaminosi „sniegą“, o vėliau sporto salėje rungtyniavo, sportavo, džiaugėsi „dirbtiniu sniegu“.
• „Snaigės“
Vaikai išbandė netradicinį meninės raiškos būdą- piešimas druska. Eksperimentavo kaip vanduo veikia druską. Išsiaiškino, kad liejamas spalvotas vanduo įsigeria į druską, skleisdamas įvairius spalvotus atspalvius.
• „Sniego vulkanas“
Šis eksperimentas skatino vaikų kūrybiškumą, smalsumą, chemijos žinias. Rezultatas: sumaišius sodą su actu įvyksta cheminė reakcija, kurios metu susidaro putos. Vaikai pabandė pridėti indų ploviklio, putos tapo dar tirštesnės ir pakankami stipria srove ištekėjo iš indelių. Vėliau vaikai dažė sniegą teptukais, aptarė, kokias spalvas, formas, figūras nupiešė, pasikartojo spalvų pavadinimus. Šis eksperimentas suteikė vaikams daug džiaugsmo.
Taigi, eksperimentų ir stebėjimų eigoje vaikai pažino sniego ir ledo savybes, patyrė smagių žiemiškų emocijų.